«Асанқайғының жерге айтқан сыны" аңызының тақырыбы мен идеясы» тақырыбында педагог-зерттеуші 5 «Ә» сыныбымен Койкенова Жазира Айтбаевна қазақ әдебиеті сабағынан ашық сабақ өтті. » КГУ «Общеобразовательная школа №179»УO г.Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№№179 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
)Қабылдау бөлімі :
+7(727) 380-94-09
Есепші бөлімі:
+7(727) 380-94-09
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Асанқайғының жерге айтқан сыны" аңызының тақырыбы мен идеясы» тақырыбында педагог-зерттеуші 5 «Ә» сыныбымен Койкенова Жазира Айтбаевна қазақ әдебиеті сабағынан ашық сабақ өтті.
15
октябрь
2024

«Асанқайғының жерге айтқан сыны" аңызының тақырыбы мен идеясы» тақырыбында педагог-зерттеуші 5 «Ә» сыныбымен Койкенова Жазира Айтбаевна қазақ әдебиеті сабағынан ашық сабақ өтті.

15.10.2024 ж күні «Асанқайғының жерге айтқан сыны" аңызының тақырыбы мен идеясы» тақырыбында педагог-зерттеуші 5 «Ә» сыныбымен Койкенова Жазира Айтбаевна қазақ әдебиеті сабағынан ашық сабақ өтті. Ұлттық құндылықты дәріптеу мақсатында Халық ауыз әдебиетінің түрі-мақал-мәтел әр оқушы айтты. «Түрлі түсті кәмпиттер»арқылы топқа бөлінді. Quizizz платформасы арқылы үйге берілген тапсырманы жеке жұмыс бере отырып тест алынды. Topik.rz сайтынан пысықтау тапсырмасында  Асанқайғының сөздерін сәйкестендірді . «Фрайер моделі »әдісі арқылы жұптық жұмыс жүргізілді. Тірек сөздер: Ел болашағы,Жерұйық,жайлы қоныс,халық қамы,өзінің туған жері,бағалай білді. Топтық жұмыста «Картамен жұмыс» әдісін тиімді пайдалана алды. 1 топ картадан «Асанқайғының жерге айтқан сыны»шығармасы бойынша Есіл, және Торғай өзендерін тапты. 2-топ ребусты шешу арқылы «Жиделібайсын» жер атауын тауып,берілген деректерден дәлелдер келтірді. 3-топ «Жобалау технологиясы» бойынша сурет салды. Берілген суреттерден Асанқайғы шығармасына байланысты жобалау суретін ойлап тауып, ат қойды. Топтық жұмыс «Асанқайғының жерге айтқан сыны»шығармасынан  алған әсерін сипаттап авторға хат жазды. Рефлексия  «Шарлы қорап» арқылы оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып ,шардың ішіне салып, қорапқа салды. Сабаққа деген оқушылардың қызығушылығы көрініп тұрды, оқушылар шығарманы талдай алу дағдысы қалыптасқаны көрініп тұрды.   

 

 

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы:

Похожие публикации: